Auto delovi za Opel





15% POPUST ZA SVE TELEFONSKE PORUDŽBINE

Pozovite naš korisnički centar 060 63 33 685 i proverite cene delova za Vaš auto

auto delovi za Opel
auto delovi za Opel cene

Šta ako ne znate šifre?

Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:

    • Pogledajte stare fakture i pronađite proizvođačke šifre delova koje ste ranije ugrađivali.
    • Ukoliko je deo koji menjate lako dostupan - pogledajte koja je šifra ispisana na njemu.
    • Ako se služite engleskim jezikom, iskoristite pretrage na stranim sajtovima tipa https://www.onlinecarparts.co.uk
    • Pomoć prijatelja je uvek dobrodošla. Ako imate nekoga koji se razume u delove, vrlo brzo će Vam rešiti problem.

Primeri uštede:

Bootstrap Thumbnail First

Veliki servis Fiat Stilo 1.9JTD

Set zupčastog INA, Pumpa za vodu KWP, Set PK kaiša DAYCO.

Puna cena 15.672,00

Cena sa popustom: 11.876,00 Din

Ušteda: 3.750 Din

Bootstrap Thumbnail Second

Set kvačila VW Golf IV 1.9 TDI

Set kvačila sa plivajućim zamajcem LUK.


Puna cena: 53.457,00

Cena sa popustom: 40.627,00 Din

Ušteda: 12.830 Din

Bootstrap Thumbnail Third

Kočnice Astra H 1.9 CDTI

Prednji i zadnji diskovi i kočione pločice TEXTAR.

Puna cena: 20.682,00

Cena sa popustom: 15.718,00 Din

Ušteda 4.963 Din




Kako do korisničke podrške?


Ako želite da odluku o održavanju vozila formirate uz pomoć naših specijalista, popunite formular i uz uplatu godišnje članarine od 1.500 dinara postanite član Auto Sindikata.

Pored najnižih cena auto delova dobićete i punu podršku specijalista iz našeg korisničkog servisa, štampanu servisnu knjižicu sa planom održavanja Vašeg vozila, fiksnu cenu isporuke od 280 dinara, popuste na servisne usluge kod naših servisnih partnera i još par sitnica...
auto delovi za Opel Auto Sindikat

  • Po povoljnim cenama nudimo kompletan asortiman auto delova za Opel vozila – amortizeri za Opel vozila, hladnjak za Opel vozila, set kvacila za Opel vozila, far za Opel vozila, filteri za Opel vozila, ulje za Opel vozila, veliki servis za Opel vozila, mali servis za Opel vozila. 
  • Naš korisnicki centar ce Vam pomoci da izaberete odgovarajuci deo za Vaš automobil. Takode, pomoci cemo Vam da se odlucite izmedu velikog broja brendova auto delova za Opel, koji se razlikuju po ceni i po kvalitetu. U našem asortimanu imamo preko 60 aftermarket proizvodaca auto delovi za Opel. U svakom trenutku dobicete informaciju koja ce Vam biti od znacaja za najpovoljnije održavanje Vašeg automobila. 
  • Robu isporucujemo kurirskim službama u svaki grad i svako selo u Srbiji. U vecini slucajeva rok isporuke je jedan dan. 
  • Garancija u skladu sa zakonom. O detaljima procitajte više – Opšti uslovi poslovanja. 
  • Korisnicki centar – auto delovi za Opel, radi od ponedeljaka do petka od 9.00 do 17.00h. Broj telefona kontakt centra: 060 63 33 685. 
  • Zbog svega toga, naši Opel auto auto delovi za Opel ce Vam biti najpovoljnija opcija na tržištu! 


Za nemacku marku Opel pružamo Vam veliki izbor auto delova po najpovoljnijim cenama. Auto delove možete pronaci za razlicite modele ove nemacke marke: delovi za Opel Astru A, Opel Corsa delovi, Opel Meriva delovi, Opel Insignia auto delovi… Auto delovi za Opel vozila se mogu naci u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti!

Ukratko o fabrici: 

Adam Opel 1862 godine u Riselshajmu osnovao je fabriku automobila Opel. Kompanija je pocela sa prpoizvodnjom 1899 godine kada su sinovi Opel Adama stupili u partnerstvo sa Friedrichem Lutzmannom Opel model 4/8S poznat kao Doktorwagen proizveden je 1909 godine a bio je pouzdan i robusan pa su ga zbog toga zavoleli lekari koji su u njemu prevozili pacijente. Opelovu fabriku 1911 godine zahvatio je veliki požar koji ju je prakticno skroz uništio, pa je sagradena nova fabrika. Samo par godina kasnije 1914 godine Opel postaje najveci nemacki proizvodac automobila, i prvi od nemackih proizvodaca koji koristi proizvodnu liniju za sklapanje automobila i masovnu proizvodnju. Godine 1928 Opel predstavlja svoj novi model, Opel Reget, prvi model sa osam cilindara. Godine 1929 godine Opel je postao deo koncerna General motorsa koji je kupio 80% Adam Opel kompanije. Opel je predstavljao najveci General motorsov brend u Evropi. Iste godine Opelov raketni automobil RAK 2 obara kopneni brzinski rekord na trkackoj stazi Berlin Avus. Preuzimanjem Opela od strane General Motorsa je bio kraj za Opelove eksperimentalne automobile na raketni pogon. Opel je prvi nemacki proizvodac koji je osnovao osiguravajuce društvo, kao i „Opel banku“ koja finansira kupovine automobila i ugovara placanje na rate. Proizvodac automobila iz Riselshajma je uspeo da ucvrsti svoju tržišnu poziciju, a do 1935. godine mu je pošlo za rukom da poveca godišnju proizvodnju na preko 100.000 vozila.Tokom rata fabrika u Riselshajmu je polovicno, a ona Brandenburgu gotovo potpuno uništena u bombardovanju. Celokupna postrojenja za proizvodnju Kadeta je demontirana i preuzeta od strane Sovjeta i premeštena na Ural kao reparacija za ratnu štetu. Sovjeti su na platformi predratnog Kadeta zapoceli proizvodnju Moskvica 400. Godine 1952 završena je rekonstrukcija fabrike u Riselshajmu, a deset godina kasnije 1962 godine Opel otvara novu fabriku u Bohumu i ujedno slavi svoj 100. rodendan. Sedamdesete godine su bile kriticne za Opel jer je svet pogodila naftna kriza koja je bila pracena znatnim promenama u zahtevima klijenata u pogledu novih automobila. Opel je na ovu krizu reagovao modelima sa mocnim ali ekonomskim motorima sa niskom potrošnjom goriva, model Opel Rekord E, koji je imao savršeno aerodinamicno rešenje karoserije i postao jedan od omiljenih medu kupcima. Godine 1986 izlazi model Omega koji menja prethodni model Opel Rekord. Ubrzo model Omega dobija nagradu za Auto Godine. Zatim se pojavljuje i model Vectra koji menja Opel Asconu, a 1990 godine pojavljuje se i model kupe Calibra. Godine 1991 prestaje proizvodnja modela Kadett. Od 1995 godine svi modeli Opel-a opremljeni su vazdušnim jastucima ispred vozaca i suvozaca. Deo bezbednosti su i hibridni bocni vazdušni jastuci, pirotrhnicki prekidac sigurnosnih pojaseva i kociono sistem ABS. Pocetkom 2009. buducnost Opela je izgledala nesigurna zbog toga što je General Motors usled svetske ekonomske krize doveden do bankrotstva. Maja 2009 godine je objavljeno da je postignut dogovor o transferu vecinskog dela Novog GM-a Evrope, u ruke konzorcijuma koji predstavljaju Sberbanka iz Rusije (35%), Magna International iz Kanade (20%) i Opelovi radnici i dileri (10%). Cime je predvideno da GM zadrži manjinski deo od 35%. Ipak nakon prolaska krize i povecanja tražnje za automobilima, kompanija General Motors je odustala od prodaje nemackog automobilskog giganta.Godine 2011 kompanija je prodala preko 1,1 milion putnickih automobila i lakih komercijalnih vozila u Evropi, cime je ostvarila tržišni udeo od 6,2%. U nemackoj Opel je bio treci u prodaji automobila sa 7,6%. POred fabrike u Nemackoj Opel ima fabrike u Bohumu, Kajzerslauternu i Ajzenahu, kao i dodatnih šest širom Evrope.