Garancija i reklamacije

Naša firma postoji na osnovu toga što ispunjavamo data obećanja.  Živimo od zadovoljnih kupaca i stalno radimo na tome da poboljšamo naše usluge, način poslovanja i procedure.
U 99% slučajeva kupci su zadovoljni, vraćaju se i preporučuju nas svojim prijateljima. 

U slučaju da je kupac dobio robu i da nije zadovoljan, trudimo se da odmah utvrdimo šta je problem, kako je do propusta došlo, čija je odgovornost i da u dogovoru sa kupcem nađamo odgovarajuće rešenje za problem. 
 
Svi naši kupci imaju sva prava koja im daje Zakon o zaštiti potrošača i drugi Zakoni Republike Srbije.
http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html
http://zastitapotrosaca.gov.rs/

Da bismo se bolje razumeli molim Vas da proučite sledeće i u skladu sa tim uskladite Vaša očekivanja:

- Prosek starosti vozila u Srbiji je oko 16 godina.
- Nova vozila koja se proizvode, imaju planirani vek upotrebe 4-6 godina. Proizvođači vozila žele da prave vozila koja će vrlo brzo biti zamenjena. Svi delovi koji se ugrađuju u ta vozila projektuju se za eksploataciju od 4-6 godina.
- U Srbiju se uvoze polovna vozila za koje je neko procenio da se više ne isplati ulagati u njihovo održavanje.
- Naša kultura održavanja vozila u kombinaciji sa lošim standardom građana dovodi do toga da se automobili ni približno ne održavaju u skladu sa tehničkim preporukama. Tehnički pregledi u Srbiji registruju vozila koja nisu tehnički ispravna po našim zakonima.
- Naši putevi, niti naše gorivo ne odgovara evropskim standardima.

1. Pisane garancije na proizvod dobićete samo ukoliko poručite određene vrste amortizera i akumulatora. Proizvođači delova po pravilu ne daju pisane garancije.
2. Saobraznost po zakonu -Pretpostavlja se da je isporučena roba saobrazna ugovoru:

- ako odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;

- ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora; (npr. da isporučeni deo može da se ugradi u Vaš automobil).

- ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste; (npr. da isporučeni deo radi).

- ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe. (npr. da će kineski deo trajati sigurno 6 meseci, a nemački dve godine ili određenu naznačenu kilometražu).

3. Montaža delova - Prodavac nije odgovoran za nesaobraznost ukoliko montažu delova obavi nestručno lice, odnosno ako se montaža obavi alatima koji nisu specijalno predviđeni za tu svrhu. Dokazivanje stručne ugradnje se vrši kroz fiskalni račun servisera koji je stručan za obavljanje potrebnih radova. Vodite računa o tome da je većina takozvanih majstora priučena i da nema ni znanje ni alat.
4. Redovna upotreba vozila - Prodavac nije odgovoran za nesaobraznost ukoliko je vozilo doživelo havariju i tom prilikom se oštetio deo ili sklop u kome se deo nalazi. Takođe, pod redovnom upotrebom se ne podrazumeva korišćenje vozila u auto sportu, prepravke sklopova u odnosu na fabričko stanje, korišćenje vozila van asfaltnih puteva (osim za Off-road vozila), korišćenje nestandardnih goriva.  
5. S obzirom na to da imamo ogroman asortiman delova svih proizvođača bitno je da sam kupac po ceni zaključi da postoji i razlika u kvalitetu delova koje kupuje. Jeftiniji delovi su lošijeg kvaliteta, a skuplji po pravili boljeg (ovo ne važi za OE delove). Vrlo je bitno i to da se prilikom izbora delova vodi računa o načinu eksploatacije vozila i stepenu istrošenosti delova koji se nalazu u istom ili susednom sklopu kao deo koji se poručuje.
6. Kada kupujete auto-delove morate imati u vidu da nije isto kada kupiti nov proizvod  ili nov rezervni deo. Po pravilu nov rezervni deo ugrađujete u automobil koji je već delimično amortizovan. Na primer, ako menjate amortizer, a ne zamenite šolju amortizera ne možete očekivati da će nov deo koji je vezan za delimično amortizovan deo imati isti rok upotrebe kao da ste zamenili i amortizer i šolju i ležaj i set za zaštitu od prašine sa odbojnim gumama amortizera. Takođe, kad stavite nove amortizere morate očekivati da će svi sitni nedostaci na trapu (kugle, silen blokovi, spone...) koji se ranije nisu primećivali ekspresno izaći na videlo.
7. Kvalitet robe mi ne ispitujemo jer nemamo tehničke uslove za to. Jedino instituti ili fakulteti imaju opremu koja omogućava testiranje i to ne za sve vrste artikala. Vodimo se uputstvima, tehničkim i komercijalnim informacijama koje dobijamo od proizvođača delova. U najvećem broju slučajeve čak i ne otvaramo kutije već delove isporučujemo u fabričkom stanju.
8. Robu deklarišemo na način da izbegnemo mogućnost nesporazuma navodeći ne samo zemlju uvoza već i zemlju porekla robe u svim slučajevima kada je to nama poznato. Kupci moraju biti svesni da se veći deo robe ne proizvodi u Evropi, a da bez obzira na to fabrike garantuju da je kvalitet robe u skladu sa evropskim standardima. Takođe, standardi podrazumevaju da se proizvod nalazi između donje i gornje propisane granice, pa u tom smislu nisu isti ni proizvodi koji ispunjavaju isti standard (neki su na donjoj, a neki na gornjoj granici). Najskuplji proizvođači deklarišu da njihovi proizvodi prevazilaze propisane standarde.
9.Što se tiče originalnosti robe, to je zapravo jedino što možemo zaista da Vam garantujemo i što je pod našom kontrolom. Sve delove nabavljamo od ovlašćenih distributera, velikih kompanija uvoznika auto delova i uvek je u kutiji roba koja je stigla iz fabrike koja je deklarisana na pakovanju.Ponekad se može desiti da je u kutiji npr Sachs, Valeov set kvačila ili sl. To znači da se Sachs odlučio da mu se ne isplati da samostalno proizvodi taj deo već da mu je isplativa varijanta da set nabavi od OE dobavljača (u ovom slučaju Valeo).
10. Takođe, od naših kupaca očekujemo da odmah po prijemu robe pregledaju da li je sve u redu i da nam se odmah jave ako posumnjaju da postoji problem.

Ako ste zadovoljni, preporučite nas, ako niste zadovoljni odmah pozovite 060 63 33 686 kako bismo videli šta je u pitanju i rešili problem.

Procedura za povrat robe
Procedura za reklamaciju
Procedura za prijavu oštećenja robe prilikom transporta