Centar za pomoć








NARUČIVANJE DELOVA MOŽE DA BUDE LAKO...

Pogledajte odgovore na najčešće postavljena pitanja...

Chania

Ne mogu da pronađem deo...

Pretraga funkcioniše jedino po šiframa proizvođača delova. Ako hoćete da napravite online porudžbenicu morate tačno znati šifre delova određenih proizvođača. (Valeo, Mann, LUK, INA…)

Ukoliko ne znate šifre, pokušajte da ih pronađete ili se učlanite u Auto Sindikat i mi ćemo to uraditi umesto Vas.

Proizvođačke šifre su kataloške oznake delova koje dodeljuje fabrika koja proizvodi deo. Na engleskom jeziku se najčešće označavaju sa Article Number.

Jedna proizvođačka šifra može da se poklapa sa više OE brojeva (kataloških brojeva proizvođača vozila).

Kako da dođete do šifri?

  • Koristite kataloge na sajtovima proizvođača delova. Linkove možete pronaći na stranici Brendovi

  • Koristite pretrage po vozilu na sajtovima tipa https://www.onlinecarparts.co.uk

  • Pogledajte stare fakture i pronađite proizvođačke šifre delova koje ste ranije ugrađivali.

  • Ukoliko je deo koji menjate lako dostupan - pogledajte koja je šifra ispisana na njemu.

  • Pomoć prijatelja je uvek dobrodošla. Ako imate nekoga koji se razume u delove, vrlo brzo će Vam rešiti problem.

Opisno se vode motorna ulja i maziva i akumulatori.
Ovaj spisak se stalno dopunjava tako da na današnji dan u katalogu možete pronaći delove sledećih proizvođača:

Akron-malo, ATE, Autofren, AVA Quality cooling, Beru, Blueprint, Bilstein - U pripremi, Cifam, Contitech, Corteco, Denso, Filtron, Febi - U pripremi, GSP, Hengst, Hoffer, Kayaba, KWP, Lemforder, LUK, Mann, Marelli, Metelli, NGK, Optimal - U pripremi, Pierburg, Ruvile, Sachs, SWAG, SWF, SKF - U pripremi, Textar, Topran, Valeo.

Delovi koji su vrlo skupi kao što su pumpe visokog pritiska, turbine, servo pumpe, servo letve volana i sl. se najčešće remontuju i za takve delove nemamo informacije o cenama.

Pored toga u katalogu ne možete naći delove karoserije (radimo na tome da ubacimo i ovu grupu proizvoda), stakla, kompjutere, OE delove i sl.

Iako imamo najveći izbor auto delova u Srbiji, moguće je da su neki od delova koji Vam trebaju toliko specifični da ih nema u Srbiji i da moraju da se poruče iz inostranstva. Javite nam se sa šiframa delova i mi ćemo proveriti da li mogu da se poruče u nekom od skoro 80 partnerskih magacina iz inostranstva. Rok isporuke zavisi od taga gde se deo fizički nalazi.
Ne radimo polovne delove. Ne možemo čak ni da Vam preporučimo prodavce polovnih delova. Njihovo stanje zaliha se menja iz časa u čas i najbolje što možete da uradite jeste da na internetu potražite oglase za prodaju polovnih delova.

Kako da poručim delove?

Trenutno šaljemo robu kupcima na teritoriji Srbije. Post express isporucuje i na delu teritorije Kosova ali sa određenim ograničenjima. Kupci iz Crne Gore, BiH i Makedonije obično poručuju robu preko svojih prijatelja i rođaka u Srbiji.
Kada ste pronašli deo u katalogu koji želite da poručite, ubacite ga u korpu. Kada ubacite sve proizvode koje želite, kliknite na dugme poruči.

Da bi porudžbenica stigla do nas morate biti ulogovani, odnosno morate se registrovati u naš sistem.

Obratite pažnju na polje Unesite sigurnosni kod. Ovo polje morate popuniti svaki put.

Ukoliko je porudžbenica uspešno poslata, na Vašu e-mail adresu, dobićete poruku o potvrdi.

Robu nikada ne šaljemo bez telefonske potvrde od strane kupca.

Ukoliko ste pripremili šifre proizvoda koje želite da porućite, možete nas pozvati na 060 63 33 675 i kolege će napraviti porudžbenicu umesto Vas. Ukoliko nemate pripremljene šifre, učlanite se u Auto Sindikat i mi ćemo odraditi taj posao za Vas.
Naš korisnički servis nije prilagođen za fizički prijem stranaka. Ipak ako želite da dođete da se upoznamo, dobrodošli. Ne zaboravite da se najavite. Kada dođete ispred Hale sportova pozovite nas da Vam pomognemo da pronađete našu kancelariju.
Ukoliko želite da prekontrolišemo da li delovi koje ste poručili odgovaraju za Vaš auto, proveru preko fabričkog katalago po broju šasije naplaćujemo 250 dinara.
Za robu koja se nalazi na stanju u Beogradu i porudžbenice koje se obrade do 13h rok isporuke najčešće je jedan radni dan.
Najviše radimo sa Daily expressom i City expressom, a imamo ugovore potpisane i sa Post expressom i Bex-om.

Najčešći način plaćanja robe je plaćanje kuriru prilikom preuzimanja.

Pored toga robu možete platiti e-bankingom ili poštanskom uplatnicom.

Ukoliko lično preuzimte robu u našoj maloprodaji možete platiti i karticom.

Cenovna politika...

Više nećete morati da tražite nekoliko ponuda. Auto delove po najjeftinijim cenama možete sami poručiti preko naše internet prodavnice.

Istaknute maloprodajne cene sa rabatom od 22% važe za sve online porudžbenice i za članove Auto Sindikata. Ako kao MP kupac bilo gde na teritoriji Srbije kupite isti deo jeftinije pošaljite nam fiskalni račun i nadoknadićemo Vam razliku.

Cene sa rabatom od 22% primenjuju se i za članove Auto Sindikata. Godišnja članarina za fizička lica je 1500 dinara, a za profesionalne korisnike 2500 dinara po vozilu.
Cene sa popustom koje su istaknute na sajtu važe samo ako je roba dostupna kroz redovne kanale nabavke. Zato u pojedinačnim slučajevima zadržavamo pravo korekcije cena, naravno uz prethodno odobrenje kupca.
Cena transporta zavisi od težine i veličine pošiljke ali najčešće se kreće od 300-500 dinara. Za sve članove Auto Sindikata cena isporuke je fiksna 280 dinara. Za nestandardne delove bilo po pitanju veličine, oblika ili težine zadržavamo pravo promene cene transporta.
Cene delova koji nisu u katalogu se formiraju po upitu.

Predomislio sam se...

Pozovite nas da proverimo trenutni status porudžbenice. Broj telefona je 060 63 33 685.

Ukoliko roba nije još poslata na isporuku odmah nam javite da želite da odistanete - 060 63 33 685.

Ukoliko je roba već poslata imate pravo da odustanete od porudžbenice u roku od 14 dana od dana kada ste naručili robu. Nama odgovara da što pre rešimo ovakve situacije i da se povrt obavi ranije, najkasnije u roku od 7 dana.

Povrat robe nije moguć ako se roba poručuje iz inostranstva specijalno za Vas, prema Vašem nalogu. Više o specijalnim porudžbenicama pročitajte u Opštim uslovima poslovanja.

U slučaju da odustanete od isporuke Vi snosite troškove isporuke u oba pravca. U slučaju da odustajete jer deo ne može da se ugradi, mi snosimo troškove ako smo mi pogrešili, odnosno Vi snosite troškove ako je greška sa Vaše strane. Ako ne možemo da utvrdimo čija je greška snosimo troškove po pola.

Garancije i reklamacije...

S obzirom na to da u našoj ponudi možete pronaći kompletan asortiman delova, od najjeftinijih do najskupljih, kvalitet delova najčešće se može odrediti preko cene. Jeftiniji delovi (često su kineske proizvodnje) su lošijeg kvaliteta, a skuplji delovi su boljeg kvaliteta. Ne postoji varijanta da kupite deo iz najniže cenovne kategorije i da Vam dugo traje i takvu vrstu očekivanja ne možemo ispuniti.

Za razliku od većine prodavnica auto delova mi Vam nećemo reći da je jeftin deo vrhunskog kvaliteta. Iako želite da verujete da su čuda moguća moramo Vas razočarati. Delove deklarišemo realno u skladu sa našim iskustvom i statistikom reklamacija.

Svi proizvođači delova imaju fabrike u više zemalja i mi neznamo u kojoj fabrici (kojoj državi) je proizveden deo koji Vam prodajemo. Takvi informaciju možemo samo okvirno da damo, odnosno tek kada nam deo stigne iz magacina možemo da vidimo zemlju porekla. Ukoliko imate specijalne zahteve po ovom pitanju obavezno nas obavestite pre poručivanja robe.

Ukoliko ste poručili i dobili deo i Vaš majstor kaže da deo ne odgovara i da ne može da se ugradi, odmah nam se javite da bismo utvrdili šta je problem. Vrlo nam je važno da što pre dobijemo ovu informaciju. Naš broj telefona je 060 63 33 685.
Ukoliko deo koji ste kupili i ugradili ne funkcioniše kako treba, potrebno je da pokrenemo proceduru reklamacije. U tom smislu ćemo Vam dostaviti obrazac koji Vaš serviser treba da popuni i kada nam vratite deo i popunjen i pečatom overen obrazac reklamacije, mi pokrećemo proceduru. Deo i dokumentacija se šalje u tehničku službu uvoznika i oni moraju da izvrše tehničku ekspertizu i odgovore da li je do problema došlo zbog fabričke greške ili zbog nekog drugog faktora.

Ukoliko se utvrdi da je do problema došlo zbog fabričke greške reklamacija se prihvata i možemo Vam poslati drugi deo istog ili nekog drugog proizvođača.

Naša firma postoji na osnovu toga što ispunjavamo data obećanja. Živimo od zadovoljnih kupaca i stalno radimo na tome da poboljšamo naše usluge, način poslovanja i procedure.

U 99% slučajeva kupci su zadovoljni, vraćaju se i preporučuju nas svojim prijateljima.

U slučaju da je kupac dobio robu i da nije zadovoljan, trudimo se da odmah utvrdimo šta je problem, kako je do propusta došlo, čija je odgovornost i da u dogovoru sa kupcem nađamo odgovarajuće rešenje za problem.

Svi naši kupci imaju sva prava koja im daje Zakon o zaštiti potrošača i drugi Zakoni Republike Srbije. http://paragraf.rs/propisi/zakon_o_zastiti_potrosaca.html http://zastitapotrosaca.gov.rs/

Ova tema je prilično pširna pa detalje pročitajte na našoj stranici Garancija i reklamacije

Ukoliko primite robu i utvrdite da je oštećena u transportu, potrebno je odmah kontaktirati kurira koji Vam je doneo paket i napraviti Zapisnik o oštećenju robe. Ukoliko Vam je potrebna pomoć da pronađete kurira, pozovite na 060 63 33 685.

Ostalo...

Počev od 2018. godine promenili smo sistem rada i u skladu sa željom da našim redovnim kupcima obezbedimo još bolju uslugu i niže cene, savetovanje u vezi sa izborom odgovarajućih delova dajemo samo članovima Auto Sindikata.
Radno vreme korisničkog servisa je radnim danom od 9-17h, subotom od 9-13h, nedeljom i praznicima ne radimo.

Maloprodaja:

Ul. Tošin bunar 188 lok 12,13,14

Tržni centar preko puta Studentskog grada

11070 Novi Beograd

Centrala: 060 63 33 685

Auto Sindikat: 060 63 33 675

Ukoliko se u radno vreme niko ne javlja na telefon, jedini razlog je taj što su svi zauzeti i već razgovaraju sa nekim od kupaca. Pozovite ponovo ili pošaljite poruku. Trenutno imamo četiri specijalista u korisničkom servisu koji odgovaraju na Vaše pozive.
Sve što Vas interesuje možete pitati i putem e-pošte: prodaja@autology.rs



Niste stručnjak za održavanje vozila?


Ako želite da odluku o održavanju vozila formirate uz pomoć naših specijalista, popunite formular i uz uplatu godišnje članarine od 1.500 dinara postanite član Auto Sindikata.

Pored najnižih cena auto delova dobićete i punu podršku specijalista iz našeg korisničkog servisa, štampanu servisnu knjižicu sa planom održavanja Vašeg vozila, fiksnu cenu isporuke od 280 dinara, popuste na servisne usluge kod naših servisnih partnera i još par sitnica...
Auto delovi Beograd