Najpovoljniji auto delovi Alfa Romeo





22% POPUST ZA SVE ONLINE PORUDŽBINE

Za uspešan nastavak potrebno je da unesete u pretragu proizvođačke šifre delova koji su Vam potrebni... (Valeo, LUK, Mann...)

Auto delovi Alfa Romeo
Auto delovi Alfa Romeo cene

Šta ako ne znate šifre?

Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:

    • Pogledajte stare fakture i pronađite proizvođačke šifre delova koje ste ranije ugrađivali.
    • Ukoliko je deo koji menjate lako dostupan - pogledajte koja je šifra ispisana na njemu.
    • Ako se služite engleskim jezikom, iskoristite pretrage na stranim sajtovima tipa https://www.onlinecarparts.co.uk
    • Pomoć prijatelja je uvek dobrodošla. Ako imate nekoga koji se razume u delove, vrlo brzo će Vam rešiti problem.

Primeri uštede:

Bootstrap Thumbnail First

Veliki servis Fiat Stilo 1.9JTD

Set zupčastog INA, Pumpa za vodu KWP, Set PK kaiša DAYCO.

Puna cena 15.672,00

Cena sa popustom: 11.876,00 Din

Ušteda: 3.750 Din

Bootstrap Thumbnail Second

Set kvačila VW Golf IV 1.9 TDI

Set kvačila sa plivajućim zamajcem LUK.


Puna cena: 53.457,00

Cena sa popustom: 40.627,00 Din

Ušteda: 12.830 Din

Bootstrap Thumbnail Third

Kočnice Astra H 1.9 CDTI

Prednji i zadnji diskovi i kočione pločice TEXTAR.

Puna cena: 20.682,00

Cena sa popustom: 15.718,00 Din

Ušteda 4.963 Din




Kako do korisničke podrške?


Ako želite da odluku o održavanju vozila formirate uz pomoć naših specijalista, popunite formular i uz uplatu godišnje članarine od 1.500 dinara postanite član Auto Sindikata.

Pored najnižih cena auto delova dobićete i punu podršku specijalista iz našeg korisničkog servisa, štampanu servisnu knjižicu sa planom održavanja Vašeg vozila, fiksnu cenu isporuke od 280 dinara, popuste na servisne usluge kod naših servisnih partnera i još par sitnica...
Auto delovi Alfa Romeo

  • Po povoljnim cenama nudimo kompletan asortiman auto delova za Alfa Romeo vozila – amortizeri za Alfa Romeo vozila, hladnjak za Alfa Romeo vozila, set kvacila za Alfa Romeo vozila, far za Alfa Romeo vozila, filteri za Alfa Romeo vozila, ulje za Alfa Romeo vozila, veliki servis za Alfa Romeo vozila, mali servis za Alfa Romeo vozila. 
  • Naš korisnicki centar ce Vam pomoci da izaberete odgovarajuci deo za Vaš automobil. Takode, pomoci cemo Vam da se odlucite izmedu velikog broja brendova auto delova za Alfa Romeo, koji se razlikuju po ceni i po kvalitetu. U našem asortimanu imamo preko 60 aftermarket proizvodaca Alfa Romeo auto delovi. U svakom trenutku dobicete informaciju koja ce Vam biti od znacaja za najpovoljnije održavanje Vašeg automobila. 
  • Robu isporucujemo kurirskim službama u svaki grad i svako selo u Srbiji. U vecini slucajeva rok isporuke je jedan dan. 
  • Garancija u skladu sa zakonom. O detaljima procitajte više – Opšti uslovi poslovanja. 
  • Korisnicki centar – Alfa Romeo auto delovi, radi od ponedeljaka do petka od 9.00 do 17.00h. Broj telefona kontakt centra: 060 63 33 685. 
  • Zbog svega toga, naši Alfa Romeo auto delovi ce Vam biti najpovoljnija opcija na tržištu! 


Brzo i lako dođite do potrebnih rezervnih auto delova za Alfa Romeo automobile. Najveći izbor auto delova na jednom mestu. U ponudi su nam auto delovi Alfa Romeo 145, delovi za Alfa Romeo 156, delovi za Alfa Romeo 159, delovi za Alfa Romeo 164 … Auto delovi za Alfa Romeo vozila se mogu naci u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti!

Ukratko o fabrici: 

Istorija firme Alfa Romeo pocinje 1907 godine, kada je Milanski aristokrata Cavaliere Ugo Stella osnovao firmu pod imenom "Darracq Italiana". Firma je postala partner francuske auto kuce Darracq. Cilj partnerstva je bila proizvodnja automobila firme Darracq u Napulju za italijansko tržište. Partnertstvo se raspalo, pošto se ta vozila nisu probila na tržištu. Stella i ostali italijanski investori su 1909 godine preneli proizvodnju u praznu Darracq fabriku u Milanu a firma je promenila naziv u ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili). Prvi automobil je dizajnirao Giuseppe Merosi a bio je oznacen kao model 1910 24 HP, što znaci, da je motor imao 24 konjske snage. Merosi je kasnije dizajnirao i ostala vozila ALFA sa motorima snage 40 – 60 konjskih snaga. Vec 1911 je Alfa ucestvovala na trkama sa 2 modela sa motorom od 24 konjske snage. Prodaja vozila je bila uspešna, ali je sa pocetkom prvog svetskog rata proizvodnja zaustavljena. Logo Alfa Romeo su 1910 godine zajedno dizajnirali Romano Cattaneo i Giuseppe Merosi. Inspiracija im je bio veliki crveni krst familije Visconti a grb zmije iznad velikih vrata Castello Sforzesco, dok su cekali na tramvaj na Piazza Castello u Milanu. Nakon Drugog Svetskog rata, amblem u boji nakratko biva zamenjen jednostavnim mesinganim izlivkom sa slovima i figurama u uglacanom metalu na krvavo crvenoj emajliranoj pozadini. Amblem se dalje pojednostavljuje za vreme promene oblika vladavine i pretvaranja Italije u republiku, kada dve uvijene zlatne trake Savojske dinastije bivaju zamenjene dvema talasastim linijama, a takode i obim lovorovog venca biva smanjen. Istovremeno, precnik amblema se smanjuje na 54 mm. Veoma brzo amblem u boji ponovo stupa na scenu; prvo u metalu, a zatim i u plastici. Poslednje promene odigrale su se 1972-ge godine nakon otvaranja druge fabrike u Napulju. Ne želeci da favorizuju bilo koga, u kompaniji odlucuju da izbace rec “MILANO“ zajedno sa talasastim linijama i crticom izmedu reci ALFA ROMEO. Lovorov venac je sveden na filigranski tanku zlatnu ivicu koja okružuje amblem. Orginalni amblem iz 1910. godine imao je precnik od 65mm. Vremenom, njegova velicina se menjala i sada iznosi 75 mm. Osnivanje I rane godine Kompanija koja je transformisana u Alfa Romeo je osnovana pod imenom "Societa Anonima Italiana Darak" (italijanski: Società Anonima Italiana Darracq (SAID) 1906-te godine od strane francuske automobilske kuce koja je bila u vlasništvu Aleksandra Daraka (Alexandre Darracq) te i uz podršku italijanskih investitora. Jedan od njih, Kavaliere Ugo Stela, aristokrata iz Milana, je proglašen za predsednika SAID-a 1909. Pocetna lokacija firme je bila u Napulju, ali cak i pre nego što je planiranog konstruisanja fabrike pocelo, Darak odlucuje krajem 1906. da je Milano ipak bolja pozicija za fabriku te je prema tome zauzeta lokacija u predgradu Milana, Portelo (italijanski:Portello) gde se podiže nova fabrika na 6.700 kvadratnih metara. Krajem 1909 godine, zakljucujuci da se italijanski "Darak" slabo prodaje, Stela zajedno sa italijanskim investitorima osniva novu kompaniju pod nazivom A.L.F.A. (italijanski:Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), koja je u samom pocetku i dalje bila u partnerstvu Darakom. Prvi ne-Darak automobil proizveden u pogonima fabrike je lansiran 1910 i zvao se 24 HP. Automobil je dizajnirao Ðuzepe Merosi, koji je unajmljen 1909. radi dizajniranja novih automobila koji bi bili odgovarajuci za italijansko tržište. Merosi nastavlja i dalje da radi za kompaniju, dizajnirajuci nove serije A.L.F.A. automobila, sa još snažnijim motorima (40-60 HP). A.L.F.A. ubrzo pocinje da ucestvuje u automobilskim trkama. 1911-te godine, vozaci Frankini i Ronconi se takmice u auto trci Targa Florio, vozeci dva modela 24 HP. 1914. A.L.F.A. dizajnira i proizvodi unapredeni automobil za trku Velika Nagrada, pod radnim nazivom GP1914 koji je sadržao cetvorocilindricni motor, dve bregaste osovine, cetiri ventila po cilindru i dvostruko paljenje. Na žalost, pocetak Prvog Svetskog rata obustavlja proizvodnju automobila u kompaniji A.L.F.A. naredne tri godine.