Auto delovi za Renault





15% POPUST ZA SVE TELEFONSKE PORUDŽBINE

Pozovite naš korisnički centar 060 63 33 685 i proverite cene delova za Vaš auto

Auto delovi za Renault
Auto delovi za Renault cene

Šta ako ne znate šifre?

Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:

    • Pogledajte stare fakture i pronađite proizvođačke šifre delova koje ste ranije ugrađivali.
    • Ukoliko je deo koji menjate lako dostupan - pogledajte koja je šifra ispisana na njemu.
    • Ako se služite engleskim jezikom, iskoristite pretrage na stranim sajtovima tipa https://www.onlinecarparts.co.uk
    • Pomoć prijatelja je uvek dobrodošla. Ako imate nekoga koji se razume u delove, vrlo brzo će Vam rešiti problem.

Primeri uštede:

Bootstrap Thumbnail First

Veliki servis Fiat Stilo 1.9JTD

Set zupčastog INA, Pumpa za vodu KWP, Set PK kaiša DAYCO.

Puna cena 15.672,00

Cena sa popustom: 11.876,00 Din

Ušteda: 3.750 Din

Bootstrap Thumbnail Second

Set kvačila VW Golf IV 1.9 TDI

Set kvačila sa plivajućim zamajcem LUK.


Puna cena: 53.457,00

Cena sa popustom: 40.627,00 Din

Ušteda: 12.830 Din

Bootstrap Thumbnail Third

Kočnice Astra H 1.9 CDTI

Prednji i zadnji diskovi i kočione pločice TEXTAR.

Puna cena: 20.682,00

Cena sa popustom: 15.718,00 Din

Ušteda 4.963 Din




Kako do korisničke podrške?


Ako želite da odluku o održavanju vozila formirate uz pomoć naših specijalista, popunite formular i uz uplatu godišnje članarine od 1.500 dinara postanite član Auto Sindikata.

Pored najnižih cena auto delova dobićete i punu podršku specijalista iz našeg korisničkog servisa, štampanu servisnu knjižicu sa planom održavanja Vašeg vozila, fiksnu cenu isporuke od 280 dinara, popuste na servisne usluge kod naših servisnih partnera i još par sitnica...
Auto delovi za Renault Auto Sindikat

  • Po povoljnim cenama nudimo kompletan asortiman auto delovi za Renault vozila – amortizeri za Renault vozila, hladnjak za Renault vozila, set kvacila za Renault vozila, far za Renault vozila, filteri za Renault vozila, ulje za Renault vozila, veliki servis za Renault vozila, mali servis za Renault vozila. 
  • Naš korisnicki centar ce Vam pomoci da izaberete odgovarajuci deo za Vaš automobil. Takode, pomoci cemo Vam da se odlucite izmedu velikog broja brendova auto delovi za Renault, koji se razlikuju po ceni i po kvalitetu. U našem asortimanu imamo preko 60 aftermarket proizvodaca Renault auto delovi. U svakom trenutku dobicete informaciju koja ce Vam biti od znacaja za najpovoljnije održavanje Vašeg automobila. 
  • Robu isporucujemo kurirskim službama u svaki grad i svako selo u Srbiji. U vecini slucajeva rok isporuke je jedan dan. 
  • Garancija u skladu sa zakonom. O detaljima procitajte više – Opšti uslovi poslovanja. 
  • Korisnicki centar – auto delovi za Renault, radi od ponedeljaka do petka od 9.00 do 17.00h. Broj telefona kontakt centra: 060 63 33 685. 
  • Zbog svega toga, naši Renault auto delovi ce Vam biti najpovoljnija opcija na tržištu! 


Vlasnici Renault automobila mogu se opredeliti za auto delove za sve modele ove marke. U ponudi imamo delove za Renault Clio, delovi za Renault Megan, Renault Scenic delovi, Renault Laguna delovi kao i auto delove za Renault Kangoo, Modus,Captur … Auto delovi za Renault vozila se mogu naci u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti! Delovi se mogu naruciti i ugraditi kod servisera, poslati na adresu narucioca brzom poštom ili licno preuzeti kod dobavljaca.

Ukratko o fabrici: 

Reno je francuska kompanija automobila koja je osnovana u Februaru 1899 godine. Od pocetka 1918 godine do kraja 1945 godine kompanija je proizvodila i tenkove, i to jedan od najpoznatijih modela tenkova u to vreme model FT17 koji je u velikoj meri doprineo konacnoj pobedi. Prvi Reanult automobil bio je model Voituret 1CV. Reno je postao poznat po uspesima u prvim grand pri trkama održanim u Švajcarskoj, što je bio rezultat brzog širenja kompanije. I Luj i Marsel Reno trkali su se u Renoovim vozilima, ali Marsel je poginuo u nesreci tokom Pariz-Madrid trke 1903. godine. Prvi Grand pri Renault je osvojio 1906 godine sa modelom Reno AK 90CV. Nakon 1918 godine Luis proširuje delatnost kompanije i pocinje sa proizvodnjom poljoprovredne i industrijske mehanizacije. Ipak, pokušava da se fokusira uglavnom na popularne male, dostupne automobile. Nakon pocetka Prvog svetskog rata i kapitulacije Francuske Nacisticka Nemacka preuzima ontrolu nad fabrikom. Godine 1942 RAF bombardovala fabriku sa 460 tona bombi, fabrika je kasnije 1943 godine ponovo bombardovana od strane Amerikanaca. Luj Reno je uhapšen 23. septembra 1944 jer je bio optužen za saradnju sa nacistima i bio je zatvoren na Fresnes zatvoru gde je i umro 24 oktobra 1944 godine dok je cekao na sudenje. Kasnije je Renault bilia trajno eksproprisirana od strane francuske vlade. Godine 1959 izlazi model Estafette, prvi Reanault model koji je imao pogon na zadnje tockove. Polovina proizvedenih automobila bila je namenjena izvozu, uglavnom u SAD. Kompanijski kompaktan i ekonomican Reno 5 model lansiran u 1972, je bio još jedan uspeh, narocito u osvit energetske krize u 1973 godini. Ubrzo nakon toga, model sa cetvoro vrata Reno 12 je bio širokom Renoovom opsegu izmedu Renoa šestice i Renoa šesnaestice, a ubrzo je uvedena je nova stajling tema. Tokom 1970-ih Reno 4, Reno 5, Reno 6, Reno 12, Reno 15, Reno 16 i Reno 17 održavaju Renoovu proizvodnju sa još novih modela lansiranim tada ukljucujuci Reno 18 i Reno 20. U kasnim sedamdesetim i ranim osamdesetim godinama Reno je povecao svoje ucešce u motosportu, sa novim izumima kao što su turbo punjac u svojim automobilima Formule jedan Godine 1996 Renault je prvatizovan jer je odluceno da je državni status kompanije bio štetan za njen rast. Ova nova sloboda dopustila je da se kompanija upusti ponovo u Istocnoj Evropi i Južnoj Americi, ukljucujuci nove fabrike u Brazilu i nadogradnje za infrastrukturu u Argentini i Turskoj. Reno-Nisan alijansa potpisana 27. marta 1999 je prva takve vrste koja ukljucuje japanske i francuske kompanije, svako sa svojim sopstvenim jasnim korporativnom kulturom i brend identiteta, povezan kroz unakrsna akcionarstva. Reno je pocetku dobijao 36,8% udela po ceni od 3,5 milijardi Americkih dolara u Nisanu, dok je Nisan zauzvrat imao 15 % udela (bez prava glasa), u Renou. Reno je nastavio da posluje kao samostalna kompanija, ali sa namerom da saraduju sa svojim partnerom, u usluzi da savez smanji troškove u razvoju novih proizvoda. U istoj godini Reno je kupio 99% rumunske kompanije Dacije, cime se vraca posle 30 godina, u vreme kada su Rumuni izgradili preko 2 miliona vozila, koja se prvenstveno sastojala od Renoa 8, Renoa 12 i Renoa 20. U aprilu 2010 godine Reno-Nisan alijansa je najavila novi savez sa Mercedes-Bencom i njegovim maticnom preduzecom Dajmler-Bencom sa Renoovim snabdevanjem. Renault je i proizvodac poljoprivrednih vozila koja 2001 godine postaju 100% vlasništvo nemackog proizvodaca poljoprivrednih sredstava Klas. Godine 2013 Renault je sa kineskim proizvodacem Dongfeng potpisao sporazum o zajednickom investiranju i osnovao društvo Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC). Tim sporazumom su stvoreni temelji za izgradnju fabrike u Wuhanu. Neki od Renault modela: Renault Laguna, Renault Kangoo, Renault Scenic, Renault Clio, Renault Fluence ...