Pozovite naš korisnički centar 060 63 33 685 i proverite cene delova za Vaš auto
Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:
U ponudi imamo auto delove za sve tipove automobila marke Peugeot: delovi za Peugeot 107, delovi za Peugeot 207, Peugeot 307 delovi, Peugeot 407 delovi, Peugeot 306 delovi, Peugeot 208 delovi, Peugeot 406 delovi, Peugeot 305 delovi … Auto delovi za Pezo vozila se mogu naći u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti!
Ukratko o fabrici:Peugeot je najveći francuski proizvođač automobila, deo firme PSA Peugeot Citroen sa sedištem u Parizu. POčeci firme sežu s kraja 19. veka i to s proizvodnjom bicikala. Firmu je osnovala porodica iz Sošoa, Francuska. Familija Pežo je preuredila svoj mlin u selu u valjaonicu za proizvodnju čelika. Godine 1858 Emil Pežo odabrao je lava za simbol marke Peugeot. Lav je odabran kao otelotvorenje kvaliteta koje je imala fabrika. Simbol lava je počeo da se pojavljuje ne samo na alatima i sečivima marke Peugeot, nego i na mlinovima za kafu, posudama za so, biber, od 1882 godine na biciklama, a od 1898 godine i na motociklima. Godine 1896 zbog razmimoilažeja u porodici Armand Pežo koji je bio zainteresovan za automobile osniva kompaniju za proizvodnju automobila Peugeot. Prvi automobil novoosnovana kompanija proizvela je 1889 godine. Automobil je kreiran u saradnji sa Leonom Serpoleom jednim od pionira francuskog automobilizma. Automobil je bio na tri točka pokretan parnom mašinom, a proizvedeno je svega četri komada. Peugeot je bio prvi proizvođač automobila koji je počeo da koristi gume. Godine 1894 pet pet automobila marke Peugeot učestvovalo je trvi Pariz- Ruen i Peugeot je zabeležio dobar razultat, osvojili su drugo, treće i peto mesto. Nešto kasnije Peugeot u saradnji sa Dajmlerom proizvodi svoj prvi motor koji je imao snagu od 8 konja (6kw). Godine 1903 Armo Peugeot kreće u proizvodnju motocikala, koji se proizvode i danas. U to vreme Peugeot je proizvodio polovinu svih automobila u Francuskoj. 1907. godine predstavljen je prvi motor sa šest cilindara. U Sošou je izgrađena nova fabrika 1910 godine, koja 1928. godine postaje Peugeot fabrika. Kao i većina fabrika i Peugeot za vreme Prvog svetskog rata fokusiran je na proizvodnju oružja i vozila za vojne potrebe, od bicikala do tenkovskih granata i bombi. Dok je za vreme Drugog svetskog rata fabrika preuzeta od strane Nemaca i koristila se za proizvodnju kamionoa. Kasnije tokom savezničkih bombardovanja fabrika je ptretrpela velika oštećenja. Nakon rata Peugeot se oporavlja i počinje sa proizvodnjom novih modela, Peugeot 202 i Peugeot 203 koji je imao opruge i hidraulične kočnice. Godine 1958 Peugeot ulazi i na tržište Amerike. Godine 1976 Peugeot kupuje Sitroena. Novonastala kompanija dobija naziv PSA (Peugeot Societe Anonyme), koja predstavlja obe marke. Važan zaokret fabrika pravi 1983 godine lansiranjem popularnog modela 205, kojeg su nasledili mnogi uspešni modeli sa nastavkom 6, 206, 306, 406. Danas Peugeot proizvodi i komercijalna vozila kao što su Peugeot Boxer, Peugeot Partner, Peugeot Expert.