Auto delovi za Audi





22% POPUST ZA SVE ONLINE PORUDŽBINE

Za uspešan nastavak potrebno je da unesete u pretragu proizvođačke šifre delova koji su Vam potrebni... (Valeo, LUK, Mann...)

Auto delovi za Audi
Auto delovi za Audi cene

Šta ako ne znate šifre?

Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:

    • Pogledajte stare fakture i pronađite proizvođačke šifre delova koje ste ranije ugrađivali.
    • Ukoliko je deo koji menjate lako dostupan - pogledajte koja je šifra ispisana na njemu.
    • Ako se služite engleskim jezikom, iskoristite pretrage na stranim sajtovima tipa https://www.onlinecarparts.co.uk
    • Pomoć prijatelja je uvek dobrodošla. Ako imate nekoga koji se razume u delove, vrlo brzo će Vam rešiti problem.

Primeri uštede:

Bootstrap Thumbnail First

Veliki servis Fiat Stilo 1.9JTD

Set zupčastog INA, Pumpa za vodu KWP, Set PK kaiša DAYCO.

Puna cena 15.672,00

Cena sa popustom: 11.876,00 Din

Ušteda: 3.750 Din

Bootstrap Thumbnail Second

Set kvačila VW Golf IV 1.9 TDI

Set kvačila sa plivajućim zamajcem LUK.


Puna cena: 53.457,00

Cena sa popustom: 40.627,00 Din

Ušteda: 12.830 Din

Bootstrap Thumbnail Third

Kočnice Astra H 1.9 CDTI

Prednji i zadnji diskovi i kočione pločice TEXTAR.

Puna cena: 20.682,00

Cena sa popustom: 15.718,00 Din

Ušteda 4.963 Din




Kako do korisničke podrške?


Ako želite da odluku o održavanju vozila formirate uz pomoć naših specijalista, popunite formular i uz uplatu godišnje članarine od 1.500 dinara postanite član Auto Sindikata.

Pored najnižih cena auto delova dobićete i punu podršku specijalista iz našeg korisničkog servisa, štampanu servisnu knjižicu sa planom održavanja Vašeg vozila, fiksnu cenu isporuke od 280 dinara, popuste na servisne usluge kod naših servisnih partnera i još par sitnica...
Auto delovi Audi

  • Po povoljnim cenama nudimo kompletan asortiman auto delova za Audi vozila – amortizeri za Audi vozila, hladnjak za Audi vozila, set kvačila za Audi vozila, far za Audi vozila, filteri za Audi vozila, ulje za Audi vozila, veliki servis za Audi vozila, mali servis za Audi vozila. 
  • Naš korisnički centar će Vam pomoći da izaberete odgovarajući deo za Vaš automobil. Takođe, pomoći ćemo Vam da se odlučite između velikog broja brendova auto delova za Audi, koji se razlikuju po ceni i po kvalitetu. U našem asortimanu imamo preko 60 aftermarket proizvođača Audi auto delovi. U svakom trenutku dobićete informaciju koja će Vam biti od značaja za najpovoljnije održavanje Vašeg automobila. 
  • Robu isporučujemo kurirskim službama u svaki grad i svako selo u Srbiji. U većini slučajeva rok isporuke je jedan dan. 
  • Garancija u skladu sa zakonom. O detaljima pročitajte više – Opšti uslovi poslovanja. 
  • Korisnički centar – auto delovi za audi, radi radnim danima. Broj telefona kontakt centra: 060 63 33 685. 
  • Zbog svega toga, naši Audi auto delovi će Vam biti najpovoljnija opcija na tržištu! 


U ponudi imamo auto delove za sve tipove Audi vozila. Auto delovi za Audi vozila se mogu naći u svim brendovima i cenovnim kategorijama. Iz asortimana izdvajamo auto delove za Audi 80, 90, 100, delove za Audi A1, A3, Audi Q7 delovi, Audi TT delovi… Auto delovi za Audi vozila se mogu naći u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti! Auto delovi koji se nalaze u našoj ponudi poseduju sertifikate o kvalitetu, kao i garancije u trajanju koje je propisao proizvođač.

Ukratko o fabrici: 

Audi sa sedištem u Ingolštadu, Bavarska je nemački proizvođač automobila i član Folksvagen grupacije. Folksvagen je obnovio brend, lansiranjem modela Audi F103, 165 godine. Do 1966 godine, postaje vlasnik 99.55% akcija kompanije, kupujuci u fazama akcije od predašnjeg vlasnika Dajmler- Benca. Ime kompanije potice od prezimena osnivaca Augusta Horha. Osnivac je nazvao kompaniju, prevodeci svoje prezime na latinski. Horh koje na nemackom znaci „slušati“. Kompanija je zvanicno osnovana 1909. godine, da bi se 1932. integrisala u jedinstvenu kompaniju sa još tri proizvodaca. Cetiri prstena u amblemu, upravo predstavljaju automobilske kompanije kojesu se udružile i stvorile Auto uniju. Slogan Audija na nemackom glasi „Vorsprung durch Technik“, što znaci „Napredak kroz tehniku“. Koreni kompanije sežu u 1899. godinu i vezuju se za ime Augusta Horha (1868-1951). Prvi Horhov automobil proizveden je 1901. Godine 1909. Horh je bio prisiljen da napusti kompaniju koju je osnovao. Ubrzo potom, osnovao je kompaniju u Cvikauu, nastavivši da koristi Horh brend. Njegovi bivši partneri tužili su ga sudu zbog nedozvoljenog korišcenja zaštitnog znaka, a nemacki sud je doneo odluku da brend Horh pripada njegovoj bivšoj kompaniji. Horh je, dakle, bio prinuden da se uzdrži od korišcenja vlastitog prezimena u svom novom poslu sa kolima. Horh je sazvao sastanak u stanu Franca Fikencera da bi smislio novo ime. Tokom ovog sastanka, Francov sin je tiho ucio latinski jezik u uglu sobe. U nekoliko navrata cinilo se kao da je na ivici da izgovori nešto, ali bi samo progutao reci i nastavio da radi, sve dok u jednom momentu nije izustio: „Oce – audiatur et altera pars... zar ne bi bila dobra ideja nazvati je AUDI umesto HORH?“. „Hör“ na njemackom znaci „Slušaj!“ a isto to znaci i „Audi“ na latinskom. Svi prisutni su sa oduševljenjem prihvatili ideju. Nova kompanija sa nazivom Audi je osnovana 16. jula 1909. u Cvikauu. Cesto je prisutno uverenje (ali to nije tacno) da je Audi akronim od „Auto Union Deutschland Ingolstadt“. Audi je poceo sa cetvorocilindricnim modelom 2612 cc (2,6 litara), za kojim su usledili modeli 3564 cc, kao i 4680 cc. Ova vozila su se pokazala uspešnim cak i na sportskim priredbama. August Horh je napustio kompaniju Audi 1920. Audi automobili toga vremena bili su luksuzna vozila opremljena specijalnom limarijom. Godine 1932. Audi se integrisao sa proizvodacima Horh (nem. Horch), DKW i Vanderer (nem. Wanderer) u Auto uniju. Auto unija je koristila cetiri ispresecana prstena, koji danas predstavljaju znak Audija, kao simbol gorepomenuta cetiri brenda. Ovaj znak je, medutim, korišcen samo na trkackim modelima Auto unije tog vremena, dok su kompanije clanice koristile svoje nazive i ambleme. Sve veca pažnja pocela se poklanjati tehnološkom razvoju, te su se u neke Audi modele poceli ugradivati Horh ili Vanderer motori. Nakon II. svjetskog rata Tvrtku obnovljenu Marshallovim planom kupuje 1958. Daimler-Benz, ali je 1964. prodaje Volkswagenu, zajedno s potpuno novom tvornicom 4-taktnih motora. Na toj je osnovi 1965. iz dvotaktnog DKW-a F102 izveden prvi Audi 60, a 1968. napravljen je i model 100. Fabrike Auto unije bile su teško bombardovane i delom uništene tokom Drugog svjetskog rata. Nakon rata, Cvikau postaje deo Demokratske Republike Nemacke (Istocna Nemacka). Glavnina koncerna došla je pod kontrolu Sovjetskog saveza i ostala u DDRu, iz cega su nastali Trabanti i Varburzi. Premešta se sedište Auto unije, i u Zapadnoj Njemackoj Auto unija je obnovljena DKV-om, a zanimljivo je da su i DKV i Varburg koristili 3- cilindricni dvotaktni motor, razvijen u Auto Uniji krajem 30-ih (Varburg sve do kraja 80-ih). Kompaniju obnovljenu Maršalovim planom kupuje 1958. Dajmler-Benc koji stice 88 odsto vlasništva Auto unije, ali je 1964. prodaje Folksvagenu, zajedno s potpuno novom tvornicom 4-taktnih motora. Na toj je osnovi 1965. iz dvotaktnog DKW F102 izveden prvi Audi 60. Septembra 1965. lansiran je novi model sa zaštitnim znakom Audija. Model je dobio interni naziv F103 i poceo se prodavati samo kao Audi (dakle, to ime je sada oznacavalo model auta, a ne proizvodaca, jer se još uvijek proizvodio pod firmom Auto unije), ali je kasnije postao poznat pod imenom Audi 72. Unapredivani modeli bili su nazivani po broju konjskih snaga, te su tako nastali Audi 60, 75, 80 i Super 90. Ovi modeli bili su u prodaji sve do 1972. 1969. Auto unija se spojila sa NSU, cije je sedište bilo u blizini Štutgarta. 50-ih godina prošlog veka NSU je bio najveci svetski proizvodac motocikala, ali se kasnije preorijentisao na proizvodnju manjih kola poput NSU Prinz. NSU se zatim posvetio proizvodnji rotacionih motora, koji su u to vrijeme bili novina, prema ideji Feliksa Vankela. Za 1967. godinu, novi NSU Ro 80 bio je futuristicki model daleko ispred svog vremena u tehnickim detaljima kao što su aerodinamika, mala težina i bezbednost, ali goruci problemi sa rotacionim motorima stavili su tacku na nezavisnost NSU. Danas se ta fabrika u blizini Štutgarta koristi za proizvodnju vecih Audijevih modela. Novoosnovana kompanija bila je poznata kao „Audi NSU Auto Union AG“, i oznacila je pojavljivanje Audija kao zasebnog brenda, i to po prvi put posle rata. Prvi novi model ovog naziva bio je Audi 100 iz 1968. godine. Za njim su ubrzo usledili, Audi 50 i 1972. godine Audi 80, koji je u svojem životu doživeo cetiri generacije. Kako je izgled Audija toga vremena bio dosta konzervativan, prihvacen je predlog inžinjera Jerga Bensingera da se tehnologija za pogon na sva cetiri tocka, koja je vec bila našla primenu u nekim Folksvagenovim modelima, prilagodi i primjeni u Audijevim trkackim modelima. Kao rezultat tih napora, 1980. godine nastao je model „kvatro“, kupe sa turbo motorom, koji je ujedno bio prvi nemacki serijski proizveden automobil sa pogonom na sva cetiri tocka preko centralnog diferencijala. S obzirom na to da su 1985. brendovi Auto unija i NSU i formalno ugašeni, zvanicni naziv kompanije je jednostavno preimenovan u, kratko, „Audi AG“. Godine 1994/95, Audi 100 je nasledio model automobila Audi A4 koji se isto tako vec predstavljen u cetiri generacije, a na tržištu se uz limuzinsku verziju sa cetvora vrata prodaje i kao karavan, te kao nezaobilazna sportska verzija S4 (Audi A4 sedan, A4 Avant, A4 allroad quattro, S4 sedan, S4 Avant). Audijeva prodaja beleži rast, 2004. godine prodato je 779 441 vozilo širom sveta, dok je do 2011. Audi proizveo više od 10 miliona modela automobila Audi 80 i Audi A4. Pet milioniti automobil Audi A4 proizveden je u martu 2011. godine, a sišao je s proizvodne trake Audijeve fabrike u Minhenu. Kompanija Audi AG je 2010. godine prodala oko 1 092 400 automobila, što je više od predvidene godišnje prodaje, te je time postala najbolja godina ikada što se tice prodaje. U Kini, Audi je prodao rekordnih 227 938 komada; u Sjedinjenim Državama, ova marka je po prvi put prešla granicu od prodanih 100 000 vozila. U Nemackoj – kako je i ocekivano – novi Audi A1 je pomogao kompaniji iz Ingolštata da godinu završi s dobrim rezultatima. Prodajni rezultati cele godine, s prodanih 229 157 automobila, su nešto viši nego 2009. godine, zahvaljujuci bonusu za zamenu starih automobila. Što se tice prodaje u Europi od januara do novembra, kompanija Audi AG je prodala 647600 automobila i potvrdila svoju poziciju kao evropska najbolje prodavana premijum automobilska marka. U prvoj polovini 2011. godine Audi je kupcima širom sveta isporucio više od 652 950 automobila. Neki od sadašnjih automobila marke Audi: Audi A1, Audi A3, Audi A4, Audi A4 allroad quatro,Audi A5, Audi A6, Audi A6 allroad quatro, Audi A7, Audi A8,Audi TT, Audi R8, Audi Q3, Audi Q5, Audi Q7.