Pozovite naš korisnički centar 060 63 33 685 i proverite cene delova za Vaš auto
Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:
Možete birati auto delove za različite modele automobila marke Škoda, među kojima su: auto delovi za Škoda Fabiu, delovi za Škoda Octaviu, Škoda Felicia auto delovi, Škoda Superb delovi, Škoda Rapid delovi kao I delovi za Škoda Yeti, Roomster, Citigo … Auto delovi za Škoda vozila se mogu naći u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti! Pri kupovini auto delova pred Vama je mogućnost narudžbine i ugradnje kupljenog dela, pogodnost slanja na adresu brzom poštom ili opcija ličnog preuzimanja.
Ukratko o fabrici:Škoda je češki proizvođač automobila i deo Volkswagen grupe. Istorija današnjeg Škoda auta, počinje 1895 godine u Mladoj Boleslavi kada su dva Čeha, člana Kluba čeških biciklista, mehaničar Vaclav Laurin i prodavac knjiga Vaclav Klement rešili da naprave vlastitu radionicu za proizvodnju bicikala, nakon što nisu bili zadovoljni kako je nemačka firma postupila pri njihovoj reklamaciji bicikla. Prvi model Škode bio je Voituret A i doživeo je veliki uspeh na Austrougarskom ali i na međunarodnom tržištu. Za vreme Prvog svetskog rata kao i većina fabrika i Škoda je proivodila vojnu tehniku. Nakon rata preduzeće se razvija i osim putničkih automobila proizvode se i teretni, kao i avionski motori. Tokom okupacije Čehoslovačke u Drugom svetskom ratu, Škoda je reorganizovana u deo Herman Guring Verke-a radeći za naciste. Tokom rata proizvodili su se delovi za oružje, ali i terenska vozila. Posle Drugog svetskog rata fabrika iz Mlade Boleslave odvojena je od Škode Plzenj, formalno preimenovana u Automobilski zavod i postaje monopolski proizvođač putničkih automobila. Škoda je u svetu bila poznata po proizvodnji vrlo čvrstih i pouzdanih automobila, imali su dobru reputaciju, a 1960 godine proizvedeni su neki od sledećih modela Škoda 440, Škoda 445 Oktavija, Felicija i Pkoda 1000MB. Godine 1987 izlazi novi model Škode, Škoda Favorit, čiju je šasiju dizajnirala italijanska kompanija Bertone dok je motor rađen po licenci zapadnoevropskih kompanija. Godine 1991 Škoda postaje četvrti brend Folkswagena. Primer ostalih fabrika automobila Istočnog bloka, kao što su Lada i Zastava, dokazuje da je privatizacija Škode bio pravi potez. Privatizacija od strane vodećeg nemačkog proizvođača automobila je u to vreme bila kontroverzna odluka. U Julu 2006 godine Škoda je proizvela svoje deseto milionito vozilo. Sadašnji modeli Škode su: Škoda Fabia, Škoda Roomster, Škoda Rapid, Škoda Oktavia, Škoda Superb ...