Pozovite naš korisnički centar 060 63 33 685 i proverite cene delova za Vaš auto
Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:
U ponudi imamo auto delove za različite modele ovog poznatog japanskog proizvođača automobila među kojima su auto delovi za Mazdu 2, Mazdu 3, Mazdu 6, delove za Mazdu RX-8, Mazdu CX I CX-5 kao i delove za Mazda Tribute, Mazda CX-3 ... Auto delovi za Mazda vozila se mogu naći u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti!
Ukratko o fabrici:Mazda je japanska fabrika automobila. Fabrika je osnovana 1920. godine u Hirošimi kao Toyo Cork Kogyo (centrala ove fabrike se nalazi u gradu Hirošimi). Osnivač Mazde je Jujiro Matsuda koji je rođen u oblasti Hirošima 1875. godine i živeo je do 1952 godine. Kompanija Mazda se u početku zvala Toyo-Kogyo Corporation. Sam osnivač kompanije je izabrao to ime, smatrajući da će mu to doneti sreću u poslu. 1984. godine kompanija Toyo-Kogyo Corporation je promenila ime u Mazda Motor Corporation. Naziv "Mazda" potiče od imena božanstva. Po Zaratustrinoj religiji, koja je jedna od najstarijih na svetu, Ahura Mazda predstavlja vrhovno božanstvo iz koga izviru Svetlost, Istina i Dobro. Po ovom božanstvu je nastalo ime "Mazda".Mazdin sadašnji amblem se sastoji od stilizovanog slova "M" koje označava krila u letu i simbolizuje Mazdin let ka budućnosti. "V" u centru slova "M" označava kreativnost, vitalnost, fleksibilnost i strast. Dinamički krug simbolizuje Mazdinu spremnost da raširi krila ulazeći u budućnost. Prvih 15 godina proizvodila je razne alate i kamione sa tri točka. Godine 1961. Mazda ulazi u tehničko partnerstvo sa zapadno-nemačkom fabrikom NSU (kasnije Audi) i radi na razvoju rotacionih motora, poznatijih kao Vankelovi motori. Na ovaj način htela je da se razlikuje od ostalih japanskih auto proizvođača. Obe vrste automobila sa konvencionalnim i rotacionim motorom su se brzo raširile po celom svetu . Rotacioni motori su brzo postali popularni zbog njihove kombinacije dobrih performansi i niske težine u poredjenju sa konkurencijom koja je nudila velike modele sa šest i osam cilindara slične snage. Iste godine, Mazda predstavlja svoj prvi pik-ap B serije po kojem kasnije postaje opštepoznata sve do danas kada Mazda predstavlja poslednju evoluciju ovog modela - novi BT-50. Godine 1968. Mazda je predstavila prvi model sa Vankel motorom R100, a 1988. godine osniva Mazda Motor of America. Godine 1961. Mazda ulazi u tehničko partnerstvo sa zapadno-nemačkom fabrikom NSU (kasnije Audi) i radi na razvoju rotacionih motora, poznatijih kao Vankelovi motori. Iste godine, Mazda predstavlja svoj prvi pik-ap B serije po kojem kasnije postaje opštepoznata sve do danas kada Mazda predstavlja poslednju evoluciju ovog modela - novi BT-50. Mazda je bila sedamnesti proizvođač automobila na svetu u 2012 godini a peti u Japanu iza Toyote, Nissana, Honde i Suzukija sa preko 1,1 milion proizvedenih vozila. U 2007, Mazda je proizvela gotovo 1,3 miliona vozila. Većina (oko 1 milion) je napravljena u japanskim fabrikama a ostatak u drugim fabrikama u svetu.