Za uspešan nastavak potrebno je da unesete u pretragu proizvođačke šifre delova koji su Vam potrebni... (Valeo, LUK, Mann...)
Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:
Najbolji odnos između dobre cene I najboljeg mogućeg kvaliteta. Možete se odlučiti za auto delove iz svih kategorija kvaliteta za različite modele: delovi za Lancia Lybra, delovi Lancia Thesis, Lancia Delta delovi, Lancia Zeta delovi, Lancia Ypsilon, Lancia Kappa … Auto delovi za Lancia vozila se mogu naci u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti! Uz malo truda oko održavanja, popravki i povremene zamene pojedinih auto delova, svaki korisnik Lancia automobila može da bude siguran u ispravnost i pouzdanost svog vozila.
Ukratko o fabrici:Lancia Automobili SpA.je italijanski proizvođač automobila koji je osnovao Vićenco Lanča 1906 godine u Torinu. Kompanija ima vrlo dugu tradiciju proizvodnje luksuznih modela i velike uspehe u reli vožnji. Godine 1960 postaje član Fiat grupe. Kompanija je zatvorena 1986 godine zajdeno sa Alfom, kako bi se formirao novi pogon Alfa-Lancia industrija koja je kasnije takođe povučena i preuzeta pod okrilje Fiat kompanije 2007 godine. Pri celokupnoj reorganizaciji italijanske industrije automobila formirano je odeljenje sa prvobitnim nazivom (it. Lancia Automobiles SpA) kao deo grupe (it. Fiat Group Automobiles SpA). Moderni Lancia automobili predstavljaju luksuznu alternativu Fiatovim i Alfinim vozilima sa kojima deli platformu i agregate. Zaštitni znak firme je upotreba grčkog alfabeta u nazivima modela. Generalni direktor firme Oliver Francis. Prvi Lancia automobil je nosio oznaku "tipo 51" ili 12 HP. Kasnje, kada je Lancia počela da označava svoje modele slovima grčkog alfabeta, ovaj model je dobio oznaku Alfa. To je bio mali automobil sa četiri-cilindarskim motorom snage 58 konja. Prototip je proizveden 1907, a godinu dana kasnije je počela proizvodnja. Kroz istoriju kompanija je poznata po značajnim uspesima na reli takmičenjima.Za trke su koriščeni serijski automobili sa posebnom opremom a takođe prototipovi konstruisani isključivo za trke. Model sa oznakom D50 je bio dizajniran za Formulu 1. Model D50 je imao motor sa osam cilindara koji su bili naklonjeni na levo, pa zahvaljujući tome pogonska osa nije bila ispod sedišta vozača ali pored tako da je u odnosu na konkurenciju taj model imao veću stabilnost.