Za uspešan nastavak potrebno je da unesete u pretragu proizvođačke šifre delova koji su Vam potrebni...
(Valeo, LUK, Mann...)
Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:
Najveći izbor auto delova na jednom mestu za sve tipove automobila marke Lada. Auto delovi za Ladu Nivu, auto delovi za Ladu Rivu, auto delovi za Ladu Samaru, delovi za Ladu 1110, delovi za Ladu Kalina … Dajte Vašoj Ladi novu snagu i ... Auto delovi za Lada vozila se mogu naci u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti! Dajte vašoj Ladi novu snagu i povećajte svoje uživanje u vožnji!
Ukratko o fabrici:Lada je marka automobila ruskog proizvođača automobila AVTOVAZ sa sedištem u Tolyatti. Prve tehnologije AVTOVAZ-a su derivati tehnologije Fijata. Naziv Lada na ruskom jeziku znači „mala“, „ljupka“, pa bi se lako automobili ovog proizvođača mogli nazvati „ljupki automobili“ ili „mali automobili“. Logotip Lade predstavlja brod Vikinga (asociacija na stare Ruse). Fabrika je osnovana 1966. godine, odlukom Saveta Ministara SSSR-a (Sovjetskog Saveza), koji je odlučivao o gradnji novih fabrika automobila. Ovaj dogovor o osnivanju nove fabrike sklopili su ministar sovjetske automobilske industrije A. M. Tarasov i upravni direktor Fijata Vitorio Valeta. Fabrika VAZ je jedna od najvećih sovjetskih graditeljskih podviga: proizvodna linija je dugačka oko 270 kilometara, a fabrika zapošljava 180.000 ljudi. Posle samo dve godine, 100.000 automobila je proizvedeno, pošto je proizvodnja počela dok se fabrika još uvek gradila. Automobili marke Lada postali su popularni u Rusiji i istočnoj Evropi tokom poslednje dve decenije sovjetske ere, naročito u bivšim sovjetskim zemljama. Prvi automobil proizveden je 19. aprila 1970. Bio je to model VAZ 2101, koji se prodavao pod oznakom Žiguli, a kasnije Lada 1200. U odnosu na italijansku verziju bila je ojačana šasija i karoserija i dobio je novi OHC motor. Za dve godine proizvedeno je više od pola miliona vozila. Milioniti automobil je proizveden 1983 godine. Za razliku od ostalih proizvođača automobila istočnog bloka VAZ se isticao konstantnim kvalitetom. To je bila zasluga italijanskih inspektora. Zahvaljujući njima, fabrika je od početka spadala među najsavremenije u svetu. Godine 2008 Reno je kupio 25% udela u kompaniji AVTOVAZ, ugovor je bio vredan 1 milijardu dolara. Ovaj ugovor trebao je da dovede nove modele Lade na postojeće ruske montažne linije. Ostalih 75% firme ostalo je u vlasništvu države, Rostekhologia Corporation. U aprilu 2012 godine AVTOVAZ je potvrdio kraj modela 2107 (Lada Riva ili Lada Nova) posle više od 40 godina. Proizvodnja ostalih Ladinih modela Lada Kalina, Lada Priora i Lada Granta je nastavljena. Godinu dana nakon početka proizvodnje modela 2101 je proizvedena i verzija karavan, VAZ 2102. Oba modela su 15 godina pripadala najprodavanijim vozilima. Ubrzo dolazi i treći model u seriji, 2103 a 1974 je seriju proširio i model VAZ 21011. Na svet je došao i ponos proizvođača Lada, model - VAZ 2106. Jedan od najprodavanijih modela je Lada Samara. Ona je plod firme AVTOVAZ, proizvodila se od 1984. do 2004. godine. Brend "Samara" koristio se za vozila koja su izvožena iz Rusije (bivšeg Sovjetskog Saveza), dok se na teritoriji Sovjetskog Saveza zvao "Sputnik". Samara je model koji je pravljen posle legendarnog modela "Riva" ili "Standard", a trebao je da nastavi tradiciju koja su vozila ruske proizvodnje imala na jugoslovenskom i srpskom tržištu - robusnost, jednostavnost održavanja, ali i niska nabavna cena. Trenutno se firma VAZ spojila sa američkim General Motorsom. Rezultat je nova serija modela Lada 2110, 2111 i 2112 sa modernim motorom sa 16 ventila i bogatom opremom. Automobil VAZ 2110, je bio predstavljen 1997 godine a prodaja je počela godinu dana kasnije. Bila je to limuzina sa 3 odeljka i specifičkim dizajnom sa zaobljenim konturama samonosne karoserije od pocinkovanog lima. Iz ovog modela je razvijen karavan 2111. U 2006 je predstavljen model Kalina, Koji je proizveden u novom pogonu izgradjenom u saradni VAZ i GM. U 2007 je i Renault stupio u saradnu sa VAZ-om.