Za uspešan nastavak potrebno je da unesete u pretragu proizvođačke šifre delova koji su Vam potrebni...
(Valeo, LUK, Mann...)
Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:
Po najpovoljnijim uslovima kupite originalne rezervne delove za Vaše Iveco vozilo, teretno I dostavno (komercijalno). Iz ponude izdvajamo auto delove za sledeća Iveco vozila: Daily 50c11, Daily 35s13, Daily 39l12, Daily 29l12. Auto delovi za Iveco vozila se mogu naći u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti!
Ukratko o fabrici:Iveco je akronim za Industrial Vehicles Corporation, je italijanska industrijska proizvodnja vozila sa sedištem u Torinu. Iveco dizajnira i proizvodi laka, srednja, teška komercijalna vozila, vozila za kamenolome i gradilišta, gradske i međugradske autobuse i specijalna vozila za aplikacije kao što su gašenje požara, off-road misije, vojnu i civilnu odbranu. Ime Iveco se prvi put pojavilo 1975. godine, nakon spajanja italijanskih, francuskih i nemačkih brendova. Nakon spajanja Iveco je počeo racionalizaciju svojih proizvoda, proizvodnih pogona i prodajnu mrežu, uz zadržavanje originalnih brendova. Godine 1978 Iveco lansira prvi proizvod u rasponu od lakih vozila brendiranih Iveco, na Daily. Proizvod je prvobitno zamišljen kao malo pouzdano industrijsko vozilo. Proizvodni pogoni su u Evropi, Brazilu, Rusiji, Australiji, Africi, Argentini i Kini, a poseduje oko 5.000 prodajnih i servisnih centara u preko 160 zemalja. Proizvodnja kompanije iznosi oko 150.000 komercijalnih vozila sa prometom od oko 10 milijardi €. Iveco je registrovan 1. januara 1975, sa spajanjem pet različitih brendova: Fiat Veicoli Industriali (sa sedištem u Torinu, Italija), OM (Brescia, Italija), Lancia Vozila speciali (Italija), Unic(Francuska) i Magirus-Deutz (Nemačka). Nakon spajanja, novoosnovani Iveco počinje racionalizaciju svoje palete proizvoda, proizvodnih pogona i prodajne mreže, zadržavajući originalne marke. Iveco asortiman lakih, srednjih i teških vozila i autobusa mogu da idu na metan. Metan omogućava da uštednju na potrošnji od 38% po kilogramu prevezenim u odnosu na to koliko troše dizel motori za istu nosivost i isti pređen put. POred toga u odnosu na Euro VI dizel motore metan ima manju emisiju štetnih gasova i čestica.