Za uspešan nastavak potrebno je da unesete u pretragu proizvođačke šifre delova koji su Vam potrebni...
(Valeo, LUK, Mann...)
Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:
U mogucnosti smo da Vam ponudimo auto delove za razlicite Daewoo modele: delovi za Daewoo Nubira, delovi za Daewoo Tacuma, delovi za Daewoo Kalos, delovi za Daewoo Lacetti, delovi za Daewoo Matiz, Daewoo Nexia delovi... Auto delovi za Daewoo vozila se mogu naći u svim brendovima i cenovnim kategorijama – najjeftinije (Kina), optimalno cena/kvalitet i najbolji kvalitet bilo u OE ili OEM varijanti!
Ukratko o fabrici:Daewoo je južnokorejska automobilska kompanija osnovana 1982 godine, deo Daewoo grupe. Godine 2001 veći deo firme je prodat General Motorsu zbog velikih finansijskih problema i samim tim firma dobija i novo ime GM Daewoo. Nakon prodaje Daewoo dobija novi logo. POslednji automobil u Evropi koji je nosio Daewoo logo bio je Daewoo Aveo. Ostali modeli su kasnije prekršteni kao Chevrolet. Daewoo Motors je sa prodajom modela Espreso i Cielo počeo početkom 1995 godine da bi zatim proširio svoju prodaju i na modele Lanos, NUbira i Leqanza. Daewoo Spark je gradski automobil koji je izašao 1998 goodine i bio je veliki uspeh za kompaniju, pre svega u ne-azijskim zemljama kao što su Italija, gde je tri puta osvojio mnoge nagrade kao što je Automobil godinem tri puta za redom 1998, 1999 i 2000 godine. Zatim su u prodaju pušteni i modeli Rezzo, Evanda Kalos. Daewoo automobili bili su dostupni u SDA i Kanadi između 19997 i 2002 godine, kao i u Australiji i mnogim drugim zemljama dok nisu bankrotirali. U januaru 2005 godine u Evropi se pojavio Chevrolet koji je ustvari bio Daewoo sa značkom Chevroleta. Slogan general motorsa je glasio: "Daewoo je odrastao dovoljno da postane Ford". Takođe su smatrali da je ovaj naziv bio prilika da Daewoo postane jači. Osim Južne Koreje brend Daewoo je nastavio da postoji i dalje u nekim stranim tržištima nekoliko godina nakon zamene za Chevrolet, naročito u onim zemljama u kojima Daewoo Motors bivši objekti nisu bili deo plana General Motorsa. Primeri tržišta gde je nastavio da se koristi Daewoo su Rumunija do 2008 godine, Ukrajina do 2012 godine, Egipat do 2012 godine, Vijetnam do 2011 godine. Osim ovih zemalja brend nastavlja da postoji i u Uzbekistani kao UZDaewooAuto, dok je u Poljskoj Daewoo nastavio sa proizvodnjom do 2008 godine. Najpoznatiji Daewoo automobil je Daewoo Matiz. Dizajn za ovaj auto potpisao je Giorgetto Giugiaro. Ovaj auto postao je bestseler u naredne četri godine.