Za uspešan nastavak potrebno je da unesete u pretragu proizvođačke šifre delova koji su Vam potrebni...
(Valeo, LUK, Mann...)
Pokušajte da rešite izazov, potrebno Vam je samo malo:
Mogućnost brze nabavke i isporuke svih Dacia auto delova. U ponudi imamo auto delove za sve modele Dacia automobila: auto delovi za Dacis Duster, delovi za Dacia Logan, Dacia Sandero delovi, Dacia Stepway delovi, delovi za Dacia Super Novu… U ponudi imamo auto delove za upravljanje, ogibljenje, kočione sisteme, elektriku, sisteme za ubrizgavanje, svetlosnu grupu… Cena auto delova zavisi od toga kog je deo porekla, za koju namenu i u kom kvalitetu je napravljen.
Ukratko o fabrici:Rumunski proizvođač automobila Dacia nosi ime od istorijskog regiona koji danas predstavlja veći deo Rumunije. Kompanija je osnovana 1966 godine a bio je podružnica francuskog proizvođača Renault od 1999 godine. Dacia je najveći rumunski izvoznik koji čini 7,3% ukupnog izvoza u Rumuniji u 2014 oj godini. Fabrika u MIloveni trenutno je peti najveći proizvodni objekat automobila u Evropi po zapremini sa ukupno 412 718 proizvedenih vozila koji su isporučeni u 2013 oj i 511 465 jedinica u 2014 oj godini. Od godine 2008/2009 godine Dacia je sponzor fudbalskog kluba Udineze. Prvi Dacia 1300 automobil napustio je montažnu liniju 1969 godine. Rumuni su bili oduševljeni modernosti i pouzdanošću automobila, a liste čekanja su bile duge. Već 1970 godine bilo je nekoliko varijanti: standardni 1300, 1300L (lulsuzni), 1301 LuxSuper, koja je imala novine, kao što je radio, retrovizore na obe strane. U seštembru 1999 godine Daciu je kupio Renault sa ciljem da razvije automobilsku industriju u centralnoj i istočnoj Evropi, a investija je ubog toga povećana. Prvi znak toga je model Supernova, poboljšana verzija Nove sa motorom i menjačem iz Renoa. Najluksuznija verzija ima klimu, cd plejer i elektronske podizače stakala. Prodaja je je veoma dobra iako je zastarelost koncepta bila uočljiva. Dacia je 2002 godine prodala oko 53 000 vozila što je tržino učešće od 50% u Rumuniji. Tokom 2003 godine Dacia Solenza je zamenila Super Novu. Dacia Solenza ima novi enterijer kao i vazdušni jastuk. Ovo je međutim bio samo privremeni model pre izlaska Dacie Logan, kao i da se radnici upoznaju sa zahtevima za proizvodnju . Proizvodnja Dacie Solenzo obustavljena je 2005 godine. Sa druge strane Dacia Logan postaje najuspešniji model posle originalnog 1300. Godine 2004 Dacia Logan postaje jedan od najprodavanijih automobila u centralnoj i istočnoj Evropi, kao i Rusiji. Logan se prodaje u velikom broju zemalja, povremeno pod brendom Renoa. Dobila tri od pet zvezdica u NcAP kraš testiranju. Dacia Logan u Februaru 2008 godine imala je udeo od 27% tržišta u Rumuniji. Osim u Evropi Dacia se prodaje i u nekim afričkim zemljama: Alžir, Tunis, Maroko kao i u nekoliko zemalja Bliskog istoka. U 2012 oj godini prodato je 359 822 vozila a čak 230 000 je prodato u Zapadnoj Evropi, većina njih u Francuskoj i Nemačkoj. Neki od Dacia modela su: Dacia Logan, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway, Dacia Duster, Dacia Lodgy, Dacia Lodgy Stepay, Dacia Dokker, Dacia Dokker Van, Dacia Dokker Stepway ...